Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ

Για να καλύψω την απουσία ενός μηνός από μπογκοζωή μου, θα σας παρουσιάσω μερικές φωτογραφίες που έβγαζα κατά τη περίοδο αυτή.

Πρώτα απ' όλα θέλω να ευχαριστήσω τη μπλογκοφίλη μου Νίκη για το υπέροχο δώρο της, μία κονκάρδα παπαγαλάκι που το κέρδισα στον διαγωνισμό με τα μαγιό που έκανε, και να της ευχηθώ καλή επιτυχία στο show που έχει αύριο και θα παρουσιάσει τις δημιουργίες της.

Συνεχίζω με την αγαπημένη μου φίλη, και σούπερ μαγείρισσα, Ρ.Μ. που έφτιαξε για μένα ένα απίστευτο ριζότο με θαλασσινά, που αυτή τη στιγμη που το βλέπω και το σκέφτομαι μου τρέχουν τα σάλια. Στο βάθος διακρίνεται το λάιτ μποκολίνο.


Για τις δύσκολες μέρες που έρχονται σας αφιερώνω το γουρούνι κουμπαρά, ιδανικός για να αποταμιεύσουμε ότι (αν) μας έχει περισσέψει. Το 'χωσα μαζί με τα καλλωπιστικά μου και όποτε τύχει ρίχνω κανα ψιλό μέσα από 1λεπτό και όσο πάει.



Εδώ λέμε για το ρόδι και κυρίως τα Χριστούγεννα που συνηθίζεται να κάνει την εμφάνιση του ώριμο, "χίλια κουννιά χίλια καλά" όσες κούννες (κουκουτσάκια) δηλαδή έχει τόσο καλά να έρθουν. Φώτο από την ανθισμένη ροδιά του σπιτιού μου.
και εδώ κάποιες αγορές
*τα μούλτικόλορ μανό



*τισέρτ σούπεργούμαν, μπικόουζ αι αμ και το δηλώνω δημοσίως.

και τέλος... μία συγκλονιστική εμφάνιση στο αεροδρόμιο "Διαγόρας" της Ρόδου.
φάσιον πολίςς παρακαλώ γρήγορα!!!

Θεϊκό το παπούτσι??????



4 σχόλια:

  1. Χαχχα!
    Είσαι θεά! Πανέμορφο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θελω τα βερνικια.ολα.μα ολα. σκεφτομαι να λανσαρω το διπλο και τριπλο χρωμα. η θα γινω φασιον σεττερ η θα με πανε μεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. The parrot is so cute! Like the nail polishes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.