Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

what's in my purse TAG!

Μπορεί το blog μου να είναι κάτι σαν ημερολόγιο που γράφω όποτε βρίσκω χρόνο (αν και το ξεκίνησα επειδή είχα πολύ), λατρεύω όμως να διαβάζω άλλα blogs που περνάνε μηνύματα. Αυτά που σε βάζουν σε σκέψεις, καυτηριάζουν γεγονότα, χιουμορίζουν, βρίζουν, σου πετάνε στα μούτρα αυτά που βλέπεις κι εσύ, αλλά δεν ασχολείσαι λέγοντας "που να μπλέξεις τώρα...". Μπορεί να σε ξυπνάνε κιόλας σε κάποια θέματα. Δεν μπορείς, λοιπόν, παρά να τα διαβάζεις, και να μη χάνεις ανάρτηση.
Πόσο μάλλον όταν αυτός που γράφει είναι γυναίκα.
Που ασχολείται με ανθρώπινες σχέσεις, μόδα, κοινωνία και τόσα άλλα που ενδιαφέρουν κι εσένα -woman! όπως λένε τα αμερικανάκια. Αυτή η blog heroe μου είναι η glaykidarling (και με τα δύο της blogs).
Η οποία με προσκάλεσε σε ένα παιχνίδι, απ' αυτά που παίζουν οι bloggers.
Σας παρουσιάζω λοιπόν τη τσάντα μου:
-έχω το πλεονέκτημα -νομίζω- να κινούμαι με το αμάξι μου και όχι με λεωφορείο κι έτσι να χρησιμοποιώ όποια τσάντα θέλω, μικρή ή μεγάλη, χωρίς να έχω το άγχος για το που θα χωρέσω τα πάντα μου και για το αν θα γυρίσω σπίτι ΜΕ τη τσάντα. (όπως όταν ήμουν Αθήνα και χρησιμοποιούσα μόνο 2-3 τσάντες που τις ένοιωθα ασφαλείς). Εχθές λοιπόν, που έλαβα το μήνυμα για το παιχνίδι είχα αυτή τη χαρωπή, άβολη, καλοκαιρινή κίτρινη τσάντα


-που στο εσωτερικό της κρύβω τα χρήσιμα άχρηστα πράγματά μου


τη θήκη των γυαλιών ηλίου (αριστερά κάτω), ένα νεσεσέρ (δεξιά πάνω), το πορτοφόλι μου (δεξιά κάτω) και ένα θηκάκι που έχω διάφορα χαρτιά.
-στο παραπάνω διαφανές νεσεσέρ έχω τα της ανάγκης, δηλαδή κονσίλερ-μάσκαρα, ενυδατικό χειλιών, λιπγκλος,κραγιόν, καθρεφτάκι-χτενούλα, μολύβι ματιών, τσιμπιδάκι φρυδιών, υγρά αρωματικά μανταλάκια, λίμα, ρουζ σε σωληνάριο, αρωματάκι δείγμα. Καλά, μη νομίζετε ότι είναι όλα αναγκαία, αλλά κάποια στιγμή ίσως γίνουν και επειδή λείπω πολλές ώρες από το σπίτι μου, είναι και χρήσιμα..
ακόμη, ένα σημειωματάριο, υγρά μαντηλάκια με οινόπνευμα, τσίχλες 5, στυλό, βαζελίνη (που πρόσφατα ανακάλυψα τις χρήσεις της, κρέμα χεριών, θήκη για τις κάρτες μου.

go girl!
αν δεν έχουν παίξει ακόμη περιμένουμε με αγωνία τις τσάντες των:
-stylenirvana
-stavroula
-selehna
-cbsg5861
-maddie
-niki
-lovelyviolet5
-fabulousfashions4sensiblestyle

11 σχόλια:

  1. Pragmatika, oles mas kanoume thavmata kai ginomaste Sport Billy oson afora tis tsantes mas! Pws ta xwreses ola ayta se toso mikrh tsanta? Kala pou exeis to aytokinhto dhladh! A, kai ta Lip Smackers teleia?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με συγκίνησες!
    ΤΕΡΑΣ!
    Σ'ευχαριστώ από καρδιάς!
    τι άλλο να πω!ό,τι και να πω είναι λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το τσαντάκι που έγινε σάκος! έτσι, χωράνε όλα!...
    Ναι! Τέλεια τα lipsmackers!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλαύξ σου στέλνω τους γαλλικούς μου χαιρετισμούς! μόλις είδα ένα ποστ σου και άφησα comment.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Fun, fun, fun...I love tags! Thanks for sharing the inside of your purse with us! :)

    Liesl :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aaa!Λατρευω αυτα τα post!!!
    Thanks for the invite sweetie!!!
    Hugs and kisses!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. afto pou mou aresei einai oti eno exeis polla (kai xrisima, ok), einai ola toso taktopoiimena pou fainetai san na kouvalas mono ta apolitos aparaitita i san na einai adeia i tsanta sou. excellent! exeis xarisma. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aaaa s'euxaristw poly!! :D Oraia kai den to xw kanei akoma afto to tag!! ;) Tha to kanw syntoma, mporei k avrio! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. *λειντι ντι με ανέβασες πολύ μπορώ να πω... :Ρ
    *stavroula, perimenoume na doume ta dika sou must have! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.