Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη...





Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη, μπορεί να είναι λίγο νωρίς  που σου στέλνω αυτό το γράμμα, αλλά ήθελα να είμαι σίγουρη ότι θα το πάρεις έγκαιρα και δεν θα με ξεχάσεις (και θα έχεις όλο το χρόνο μπροστά σου να μου φέρεις όλα, ότι σου ζητήσω).
Ήμουν καλό κοριτσάκι φέτος, αγαπούσα όλον τον κόσμο, αλλά να, ξέρεις με νεύρα κάποιες φορές και κυρίως όταν μου κάνουν ηλίθιες πλάκες-αστεία, όταν με φορτώνουν με δουλείες από το πουθενά, όταν λέω κάτι και δεν γίνεται κτλ. Ξέρεις εσύ τι εννοώ.
έκανα μία μικρή, πολύ μικρή λίστα που δεν είναι με σειρά προτίμησης γιατί πολύ απλά, τα θέλω όλα!!!!

1.το καινούργιο άρωμα το Thierry Mugler Womanity
2.το πινέλο με τις άσπρες τριχούλες της MAC (187 για να μην ξεχνιόμαστε)
3.μία τσάντα Longchamps σε ωραίο χρώμα (Αν θες να μου φέρεις πάνω από μία θα χαρώ πάααρα πολύ)
Ε, Άγιε Βασίλη μου δεν είναι πολλά.... ε??? άρα θα μου τα φέρεις όλα ε??? και πριν τα Χριστούγεννα ε??? και τα Χριστούγεννα θα μου φέρεις κι άλλα κι άλλα εε???

ΝΑΙ!!! ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!!!!!!

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ 
ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ! 
ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΟΝΕΙΡΑ!


ΤΙ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΦΕΤΟΣ???

13 σχόλια:

  1. ax, dN 3ero ti na prwtozhthso! petaw diafora stous dikous mou 3ekinwntas: '' fetos 8elo na m ferei o agios basilis...'' kai to pairnoun to minima :PP hahahaha xD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ax ti oraio post!kata vathos pada tha ton agapame ton agio vasili!ego tou apeuthunomai olo to xrono!alla polla thelo na zitiso!alla pano ap ola na me agapane oso perissotero adexoune autoi pou agapao kai genikotera oi kodinoi mu anthropoi!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κλασικαααα...ο αη-βασίλης φέτος θα απιβδήσει....χαχα....ρε συ να σε ρωτήσω...πως έβαλες τον google tranlator στο blog σου;;; μπορεις να μου πει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kala sigoyra o agios vasilis tha ta paiksei fetos...
    @Irini L. to translator to eixa valei apo tis efarmoges tou blogger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. a kai elega den tha to rotages pote....

    kai arxizo:
    neo aroma chloe
    ena kasmirenio foulari loewe (afto sta trela mou oneira)
    ena zevgari gialia iliou (tha xoun kai ekptosi tora)
    ena body oil chanel i diptyque.
    afta pros to paron xixi....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Wraies epiloges! Den kserw akoma ti tha tou zhtisw, profanws fashion books kai tetoia (h adynamia mou!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχαχα εχεις πολυ πλακα ετσι οπως τα γραφεις !!!!!! θελω να του ζητησω να μας εχει καλα δεμενους και αγαπημενους εμενα και τους ανθρωπους που αγαπω και ολο τον κοσμο δλδ να εχει υγεια και χαρα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αν μπορεις στηλε μου το κωδικο του translator γιατι δεν μπορω να τον βαλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Oraies epiloges :) Hmmm... ap'ton Ai Vasili thelw na zitisw douleia!! Ama exw douleia tha mporw na agorasw pramata lol! :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εύχομαι να είναι γενναιόδωρος μαζί σου ο Αγιος γιατι το αξίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. egw fetos den eimai se mood gia giortes katholou! vevea sta dwra de lew oxi..
    euxomai kales giortes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. xronia polllaaaa!!!!!!
    Χαρουμενα χριστουγεννααααααααα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να έχεις μία υπέροχη χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.