Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

oh yeah! i'm back!
πρώτα απ' όλα, Καλός σας μήνας! Μου έλειψε το μπλογκάκι μου!
Το να ψάχνω και να σας παρουσιάζω θέματα και αγορές! ελπίζω να είμαι πιο συνεπής από δω κ πέρα...
ένα βιαστικό ποστ:
Το διάστημα που δεν τα λέγαμε έκανα ταξιδάκια, δουλειές και πολλά πολλά άλλα.
Το 2011 δεν μπορώ να πω ότι μου μπήκε και πολύ καλά, αν μόνο σας πω ότι 1η Ιανουαρίου μόλις βγήκα από το σπίτι μου, κόντεψα να τρακάρω... Καλά, οκ δεν μένω εκεί,
αλλά έτσι τώρα, για να λέμε. Κατα τ' άλλα καλά.
Έχω νέο υλικό να σας δείξω, από δώρα κυρίως γιατί η οικονομική κρίση με έχει χτυπήσει και οι αγορές μου έχουν μειωθεί!!!
Δεν ξέρω τι ακριβώς έχετε αντιμετωπίσει εσείς γύρω από το θέμα της κρίσης, εδώ πάντως στην πόλη μου τη Ρόδο (να σας θυμίσω) υπάρχει πολύ γκρίνια, πολύ ησυχία ακόμη και τώρα στις εκπτώσεις, και ελάχιστα μαγαζιά δουλεύουν. Δεν πολυκινείται το χρήμα, και όλοι περιμένουν πως και πως να ανοίξει η σεζόν να αλλάξει αυτή κατάσταση.
Θυμάστε ένα φωτογραφικό άρθρο με την ...πολυ-πασμίνα (αν όχι ΕΔΩ)
Νέες προτάσεις για να αλλάξετε πολύ απλά και ανέξοδα ένα απλό ντύσιμο είναι οι εξής:

2 σχόλια:

  1. μου ελειψες !!!! κι εδω στην κερκυρα παρομοια κατασταση !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kalo sou mina kai ela vre paidi mou pou xathikes? elpizo na sai kala kai makria i gkrinia. min ptoeisai...(to 2011 prominietai poli kalo gia liontaria, idroxoous etc)...min anisixeis katholou. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.