Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

secret love x

Με τη μουσική έχω τη σχέση της ...ακροάτριας. Αλλά όχι πάντα καλή σχέση.
Δεν υπάρχει κάποιο είδος που λατρεύω, γιατί ακούω τα πάντα.
Από τζαζ μέχρι Γιάννου* (χαχχχαχαχα καλό? ποιος είναι αυτός
λέτε εσείς πανωμερήτησες...) καλά όχι ακριβώς Γιάννου,
αλλά Σφακιανάκη ναι. Το μόνο που δεν αντέχουν τα αφτάκια
μου είναι τα μεταλλικά (μέταλ ντε!) με τ.ι.π.ο.τ.α.
Τελευταία όμως αποφεύγω τα ελληνικά γιατί κουράστηκα να
ακούω αμανέδες! Για να φανταστείτε περίπου τι εννοώ, όταν βάζω
ραδιόφωνο στο αμάξι (μόνο εκεί ακούω μουσική) μπερδεύω τα ελληνικά
τραγούδια με τα τούρκικα (απέναντι είναι, ξέρετε τι σήμα καμπάνα πιάνουμε??)
Προτιμώ λοιπόν κάτι πιο... ξένο.
Ε, τι ήταν να ακούσω το παρακάτω τραγουδάκι? Κόλλησα.
και ξένο και ελληνικό.
Ρουμάνος ο κύριος, Ελληνίδα η κυρία.

Δεν είναι ο στοίχος, δεν είναι η μουσική,
είναι αυτό το κάτι που σε κάνει να ακούς ξανά και ξανά ένα τραγούδι και να μην το βαριέσαι.
Περιμένω σχόλια, παραγγελιές, παρατηρήσεις.

Πώς έπεσε ξαφνικά η θερμοκρασία στο Νησί του Απόλλωνα???
ΜΠΡΡΡΡ

Περιμένω τα σχόλια σας για το στόρυ του video clip!

*Γιάννου= Ρόδιος μπουζουκλερί καλλιτέχνης.

5 σχόλια:

  1. πρώτον: καθόλου άσχετο δεν είναι το θέμα με το μπλογκ μου, αρκεί να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα που σερφάρει ο ...απατημένος σύντροφος.
    δεύτερον: η φωνή του δεν μοιάζει με του Σαρμπέλ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά είναι όλοι... κρυφά ευχαριστημένοι.
    Δεν μπορώ να μη δηλώσω το θαυμασμό μου στα πόδια της ξανθιάς κυρίας! :)

    Το κομματάκι... δεν ξέρω. Το αυτάκια μου έχω ένα δυνατό βουητό αυτή τη στιγμή, γιατί δουλεύω κι εγώ σε μπουζουκλερί (στήνω πρόγραμμα σε μαγαζί) και δεν αντεχουν το beat.

    Εμ... Για την ξανθιά κυρία σας είπα;
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το είχα δει πριν πολυ καιρο το βιντεο
    μπορει το τραγουδακι να μη λεει πολλα, αλλα το βιντεο μου αρεσει, το παραδεχομαι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόλις πρόσεξα ότι έχεις το ΑλλούΚιἈλλοῦ στη λίστα σου, τη στιγμή που όλα τα άλλα ιστολόγια είναι καθαρά γυναικεία!
    Το θεωρώ μεγάλη τιμή!
    Σ'ευχαριστώ beauty :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έλα ρε... πρώτη φορά γράφουν άντρες στο μπλογκ μου!!!! πάλι καλά και οι ωραίες παρουσίες του βίντεο κλιπ! μερσώ πολύ.
    Γυναίκες - Άνδρες σημειώσατε 2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.