Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

πήρα το πρώτο μου Award!!

Ναι, τώρα νιώθω πως οι κόποι μου δικαιώνονται! Πήρα το πρώτο μου award και μάλιστα το "beautiful blogger award"!!! Η όμορφη Καλαματιανή blogger Ειρήνη ή αλλιώς lovely violet ήταν αυτή που μου το απένειμε ...

Την ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
... και τώρα πρέπει να σας πώ 7 πραγματάκια για μένα, κάποια που δεν ξέρετε, και μέσω αυτών ίσως με μάθετε λίγο καλύτερα...

1. φτιάχνω το ωραιότερο quiche Lorraine (κις λορέν) που έχετε φάει ποτέ! Μακάρι να μπορούσα να φτιάξω 20 κομμάτια και να τα κάνω giveaway.
2. μικρή ήθελα να γίνω σχεδιάστρια μόδας
3. είμαι 3 μήνες αρραβωνιασμένη και ετοιμάζομαι για το επόμενο βήμα:)
4. έχω τρελό κόλλημα με τις τσάντες! έχω αμέτρητες αλλά δεν έχω χώρο να τις αποθηκεύω!
5. από τις 11 το βράδυ -κάθε βράδυ- νυστάζω! όπου είμαι εκείνη την ώρα κρατιέμαι να μην κοιμηθώ:S
6. επαγγελματικά ασχολούμαι με πολλά πράγματα καθώς τα 'δωσα όλα στις σπουδές(?????? χαχαχα) και τελείωσα και journalism και multimedia.
7. ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ-ΠΕΘΑΙΝΩ-ΚΟΒΟΜΑΙ- για ταξίδια! Όνειρο μου να πάω NY (και las vegas ίσως, δεν λέω όχι), κάπου στην Κίνα, Μόσχα, Ibiza, Βραζιλία, Αυστραλία, από δω-από κει παντού παντού παντού!!!!!


ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΩΘΩ ΤΟ AWARD ΣΕ 7 BLOGGERS ΠΟΥ Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ
  1. mademoiselle créative
  2. stella
  3. Glayki
  4. Nikideluxe
Κοριτσάρες τα βραβεία είναι δικά σας...

6 σχόλια:

  1. Ανώνυμος04 Μαρτίου, 2010

    Seuxaristo para polu :) Kai tora pou ematha oti itheles na gineis sxediastria modas... tha perasoume PARA POLY kala emeis oi duo ;)

    Se filo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος04 Μαρτίου, 2010

    Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
    Τα ταξίδια είναι εμπειρίες ζωής...καλά κάνεις και κόβεσαι baby!
    Filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Thank you for your comment!
    And thank you so much for the award. It is my first one! I'm so happy, I don't know what to write.
    Is it right that I have to tell some things about me? Do I have to choose seven other Bloggers for the award?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Thanks!!!Εισαι πολυ γλυκια και το αξιζεις!!!Εχω και εγω κολλημα με τσαντες και παπουτσια!!!Γυναικες τι να πεις!!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.