Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

μασάει σίδερα! εεεμ... παγάκια ήθελα να πω!

Παγάκια!!!

κι άλλα παγάκια!
παγάκια παγάκια παγάκια!

στο freddo μου
στο martini μου
στο mohito μου
στο νερό μου
ΠΑΝΤΟΥ
όπου κι αν είναι τα τρώω, τα μασάω
τρελαίνομαι να τα καταναλώνω
σαν τροφή!

ναι κάνω αυτή τη μαλ....ία!
γιατί μπορεί να είναι απόλαυση για μένα,
όχι όμως για τα δοντάκια μου
που έχουν μαρτυρήσει τα καημένα!

Γι' αυτό ...
Αυτό

ταιριάζει ΜΟΝΟ μ' αυτόστο οποίο και πέρασα το πρωινό μου γιατί ένα φιλαράκι (δοντάκι)
με εγκατέλειψε... (έσπασε δηλαδή)!


κλαψ

7 σχόλια:

  1. Ανώνυμος17 Μαρτίου, 2010

    kaimenouuuuula :'( kouragio!!

    apantisi stin erotisi sou sto blog m :
    to Sabbato anoigoume to neo mas shop :) ekei tha uparxoun dimiourgies mas, bijoux pou dialegoume me prosoxi apo olon ton kosmo kai polla alla must-haves ;)

    edo tha anoiksoume:
    www.nikideluxe.bigcartel.com

    filakia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωχ!!Ποναει!!Και κουραγιο!!!Αυτοι οι οδοντιατροι ειναι μαστιγα!!Και εσυ βρε παιδι μου σταματα αυτο με τα παγακια!Αστα να λιωσουν τα καημενα!!!Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. K egw latrevw na trww pagakia, alla o fovos mou gia ton odontiatro me kanei na kratiemai...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ox perastika! Ego espasa mikri ta 2 mprostina. Eixan ena anoigma san kourtines. Kai exoun ksanaspasei 2 fores apo tote, 1 me pasteli , 1 me kati allo. Na nai kala i kali mou odontiatros pou olo mou ta ftiaxnei ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστώ πολύ κορίτσια!
    αλλά εγώ όοοχι εκείιι με το ποτηράκι μου γεμάτο παγάκια είμαι. Πάλι.
    καλά να πάθω λοιπόν!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ τί να πω που μου έσπασε το δόντι με μια καραμέλα?????Και υποτίθεται ότι έχω και πολύ γερά δόντια...!ΝΙΩΣΕ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.